باربری و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی اتاق کار

باربری و حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی اتاق کار

باربری و حمل اثاثیه منزل شامل انجام کارهای مختلفی می شود که در مقالات قبلی به بررسی اسباب کشی در بخش های مختلف خانه پرداختیم. در این مقاله قصد داریم در مورد اثاث کشی و جابجایی اثاثیه دفتر کار شما در خانه صحبت کنیم.  اگر شما هم مثل بسیاری از افراد اتاقی را در خانه به کار خود اختصاص داده اید برای حمل اثاثیه اتاق کارتان کافیست با ما همراه باشید و این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید. از این دستورالعمل همچنین برای بسته بندی اثاثیه اداری و دفتر کارتان و اسباب کشی شرکت نیز می توانید استفاده نمایید.

نکات مهم ما در باربری و حمل اثاثیه منزل

چگونگی برنامه ریزی و سازماندهی برای باربری و حمل اثاثیه منزل در دفتر کار از اهمیت زیادی برخوردار است.
اگر نیاز به اثاث کشی و باربری و حمل اثاثیه منزل در اتاق کارتان در خانه را دارید بهتر است به بسته بندی برای اسباب کشی دقت زیادی داشته باشید. بهترین شروع در برنامه ریزی برای باربری و حمل اثاثیه منزل ، بسته بندی اثاثیه است. زمانی را برای مرتب کردن وسایل دفتر کارتان جهت باربری و حمل اثاثیه منزل اختصاص دهید همانطور که مرحله به مرحله و اتاق به اتاق خانه را بررسی کردید اکنون نوبت می رسد به اتاق کار شما در خانه که مسلما بخش مهمی از باربری اسباب منزل و باربری و حمل اثاثیه منزل محسوب می شود.
اتاق کار شما ممکن است بزرگ و پر از وسایل مختلف باشد.
که در این صورت حتما به کمک شرکت های اتوبار و باربری و حمل اثاثیه منزل نیاز خواهید داشت.
اما اگر اتاق کار شما کوچک است می توانید خودتان نیز در جابجایی اثاثیه و باربری و حمل اثاثیه منزل اقداماتی را انجام دهید.
هیچ کس بهتر از خودتان متوجه اهمیت برخی از؛

  • پرونده ها
  • اسناد
  • و وسایل مختلف

نخواهد شد.

باربری و حمل اثاثیه منزل

مرتب سازی

از این رو اولین کار در باربری و حمل اثاثیه منزل این است که به جداسازی و مرتب کردن وسایل در اتاق کارتان مشغول شوید. کلید موفقیت در هر اثاث کشی این است که از افراد خانه برای مشارکت در کار کمک بگیرید.
افراد می توانند کار

  • مرتب سازی
  • جمع آوری
  • و حذف وسایل اضافی

اتاق شان را خودشان انجام دهند.
این کار برای سهیم نمودن بچه ها در اسباب کشی بسیار مهم است.
در این میان افراد موظف هستند تا مسئولیت اثاثیه و لوازم شان را برعهده بگیرند.
برای اتاق کار نیز این امر کاملا مصداق دارد و اگر می خواهید باربری اسباب منزل و اتاق کارتان به خوبی پیش برود بهتر است شخصا برای این کار اقدام نمایید.

باربری و برنامه ریزی برای اسباب کشی

برنامه ریزی برای اسباب کشی

یک جدول زمانی ایجاد کنید و تاریخ های مناسب برای رسیدگی به بخش های مختلف خانه را یادداشت نمایید. برای این کار با سایر اعضای خانواده باید مشورت نمایید. بهتر است این کار را از چند هفته پیش از باربری و حمل اثاثیه منزل انجام دهید تا فرصت کافی برای سرکشی به تمامی قسمت های خانه به خصوص اتاق کارتان داشته باشید. برای خانه های کوچک، حداقل یک ماه و برای خانه های متوسط تا بزرگ، حداقل دو تا سه ماه  زمان برای آماده سازی در جابجایی اثاثیه و باربری و حمل اثاثیه منزل نیاز دارید. کلید موفقیت در باربری و حمل اثاثیه منزل شروع در زمان مناسب است. گام بعدی داشتن اطلاعات در مورد فضای جدید است.
عناصر کلیدی برای جابجایی اثاثیه اتاق کار مثل:

  • کلید های برق
  • فضای ذخیره سازی

و ...
را مشخص نمایید.
اگر خانه جدید شما بزرگ است و شما می توانید مثل سابق اتاقی به عنوان دفتر کار خانگی خود مشخص نمایید خیلی عالی است. در این صورت شما می توانید در مورد این که هر وسیله را در کجا قرار دهید فکر کنید و برنامه ریزی نمایید. اما اگر در خانه جدیدتان نمی توانید اتاق به خصوصی برای دفتر کار خود در نظر بگیرید مجبور هستید پس از باربری و حمل اثاثیه منزل بخشی از وسایل را حذف نموده یا آنها را در اتاق خواب یا اتاق کتابخانه جای بدهید. فرض ما بر این است که شما مثل گذشته اتاق کارتان را مشخص کرده اید.

چیدمان فضای جدید

در این صورت روی چیدمان اشیا در دفتر جدید خوب فکر کنید و بهترین چیدمان را در نظر بگیرید.
دوری و نزدیکی به کلیدهای برق

  • پریز تلفن
  • نور پنجره

و ...
بسیار مهم است.
ایده خوبی است که یک طرح کلی از فضا داشته باشید.
لیستی از مشکلات احتمالی در اتاق جدید را تهیه کنید و برای رفع آنها اقدام نمایید.
برای مثال اگر نیاز به اضافه کردن قفسه ها یا میز مناسب ترین دارید در رفع انها بکوشید.
ممکن است لازم باشد تا از نجار و یا نقاش کمک بگیرید.
و تغییراتی اساسی در دکوراسیون اتاق به وجود آورید.

باربری و حمل اثاثیه منزل در دفتر کار خانگی

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در خانه کار می کنید و بیشتر وقت خود را برای کار کردن دراتاق کارتان می  گذرانید - چیزی است که بسیاری از مردم فقط می توانند رویای آن را داشته باشند- پس مطمئنا باید بدانید چه شرایطی در اختیار شما قرار دارد. به جای اینکه برای کار دو بار در روز با سوار ماشین شوید، یا با وسایل حمل و نقل عمومی  یا دوچرخه به محل کارتان بروید شما فقط نیاز دارید پس از بلند شدن ازتخت خواب و صرف صبحانه به اتاق کارتان بروید.
اما ممکن است به صورت ناگهانی شما مجبور به انتقال اتاق کارتان به اتاقی دیگر در همان خانه و یا به طور کل باربری و حمل اثاثیه منزل از خانه ای به خانه ای دیگر شوید که در این کار شما باز هم باید اتاق کارتان را اسباب کشی کنید. اما شما نباید وحشت داشته باشید زیرا یک اثاث کشی و جابجایی در دفتر کار نمی تواند یک چالش سخت باشد، اما شما نباید بیش از حد نیز بی خیال باشید زیرا کارهای بسیار زیادی پیش روی شماست.
از این راهنمایی های ما در شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل برای جابجایی اثاثیه دفتر کار خانگی تان و سازماندهی، مدیریت و اجرا همانند یک اداره واقعی کمک بگیرید و اصلا استرس نداشته باشید.

ایده داشته باشید

قبل از اینکه هر کاری را شروع کنید،
مهم است که شما یک ایده خوب و منطقی در مورد نحوه انتقال و جابجایی اثاثیه دفتر کار خانگی تان به دست آورید.
ابتدا سؤال هایی از خود بپرسید تا در پایان تمام روند باربری و حمل اثاثیه منزل و دفتر کار را آسانتر کند.
سوال هایی مثل
چگونه مراحل مختلف اثاث کشی و باربری اتاق کار در منزل خود را به خانه دیگری انجام دهید؟
آیا شما قادر به جمع آوری برخی از دوستان برای کمک در باربری و حمل اثاثیه منزل هستید؟
یا اینکه مجبور هستید که برای کمک در زمینه باربری اسباب منزل و دفتر کارتان  کارکنان حرفه ای از شرکت های اتوبار و حمل بار استخدام نمایید؟ تنها شروع به بسته بندی کردن وسایل دفتر کار خود بدون داشتن یک برنامه استراتژیک نمی تواند شما را در این جابجایی یاری کند. ابتدا یک چک لیست از وسایل دفتر کار خود برای باربری و حمل اثاثیه منزل و دفتر کار تهیه نمایید. به هر حال، آیا می دانستید که شرکت اتوبار و باربری اطلس بار دارای برنامه ریزی و زمابندی و سرویس های حرفه ای است که به شما کمک می کند باربری و حمل اثاثیه منزل تان را به خوبی انجام دهید؟ شما می توانید با استفاده از خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل اطلس بار از زمان شروع تا پایان  اسباب کشی خود را سازماندهی کنید. و حتی هزینه های حمل و نقل اسباب و اثاثیه را نیز محاسبه کرده و در اختیار شما قرار می دهد؟

سازماندهی و اولویت بندی

گام اول را با مترب سازی و سازماندهی به وسایل اتاق کار شروع کرده اید.
به سادگی می توانید وسایل کمتری برای باربری و حمل اثاثیه منزل انتخاب کنید،
زیرا هم بسته بندی اثاثیه آسان تر می شود
و هم شما هزینه کمتری برای بسته بندی و حمل بار می پردازید.
از قفسه ها و فایل خود جدا شوید - بعضی از فایل ها ممکن است شامل مدارک و پرونده هایی باشد که دیگر به شما مربوط نباشند یا ممکن است شما بخواهید آنها را دیجیتال کنید این کار باعث می شود تا شما مجبور نباشید حجم عظیمی از مدارک و پرونده ها را جابجا کنید.
 اسباب کشی به خانه جدید یک فرصت عالی برای تمیز کردن

  •  قفسه ها
  • فایل ها
  • و کشوهای میز

 و خلاص شدن از دست وسایل اضافی است.

اسباب کشی و باربری و حمل اثاثیه منزل

 

مراقبت از اسناد، فایل ها و کتاب ها

کتاب ها نسبتا سنگین هستند.
و مشکلات زیادی برای باربری و حمل اثاثیه منزل به وجود می آورند.
بنابراین از طریق بررسی مجموعه کتاب های تان در دفتر کار خود، کتاب ها را بر اساس کاربرد و اهمیت شان بسته بندی کنید.  
کنار گذاشتن نسخه هایی که فکر نمی کنید هرگز از آن استفاده کنید
و یا مجددا به آنها نیاز پیدا کنید باعث سهولت در کار باربری و حمل اثاثیه منزل می شود.
به راحتی می توانید این حجم ناخواسته را به دوستان خود بدهید یا به عنوان مثال به کتابخانه محلی خود اهدا کنید.
اسنادی که دیگر برای شما لازم و مهم نیست را بازیافت کنید.
بهترین کار در باربری و حمل اثاثیه منزل این است که اسناد کاغذی را از بین ببرید
و فقط آنها را در جعبه سطل بازیافت محصولات کاغذی نیندازید
زیرا به این ترتیب امکان دسترسی  دیگران به اطلاعات مهم در مورد شما یا کسب و کارتان از بین می رود. متأسفانه سرقت هویت یا کلاهبرداری نیز چیزی است که باید نگران آن باشید. خودتان این کاغذها و اسناد را پاره پاره کنید تا هم یک باربری و حمل اثاثیه منزل رزان قیمت داشته باشید و هم اینکه اطمینان حاصل کنید هیچکس به اطلاعات شخصی و فایل های مرتبط با کسب و کار شما دسترسی ندارد.
اما در مورد اسناد مهمی که باید آنها را نگه دارید چه کاری باید انجام داد؟

 پشتیبان وبکاپ از فایل های مهم

بهترین مشاوره اسباب کشی منزل و محل کار ما به شما برای باربری و حمل اثاثیه منزل به خصوص اسباب کشی دفتر کار خانگی می گوید پشتیبان گیری یا بکاپ از فایل های مهم کاری و اسناد قبل از شروع پروسه باربری و حمل اثاثیه منزل بسیار مهم و حیاتی است. حقیقت این است که هر چیزی می تواند در جاده اتفاق بیفتد، بنابراین شما نیاز به آرامش خاطر در زمان باربری و حمل اثاثیه منزل دارید که فایل های مهم شما در طول اتوبار و باربری و حمل اثاثیه منزل با یک کامیون و ماشین باربری بدون مشکل منتقل خواهند شد.
از فایل های کامپیوتری ضروری خود روی یک هارد دیسک خارجی یا سرویس ذخیره سازی برای آپلود فایل های کاری با ارزش خود استفاده کنید  و این هارد دیسک را نزد خود نگه دارید تا بتوانید کار باربری و حمل اثاثیه منزل را با آرامش انجام دهید و دفتر کار خانگی تان را بدون مشکل جابجا نمایید و بدانید که بدون هیچ مشکلی در جریان روزهای غیر قابل پیش بینی، یک جابجایی امن خواهید داشت.
اگر شما  زمان اسکن و دیجیتالی کردن اسناد ضروری خود را نداشته باشید،
مطمئن شوید که این اسناد با شما در تمام مراحل خواهد ماند.
یعنی بهتر است که این مدارک مهم را در طول باربری و حمل اثاثیه منزل نزد خود نگه دارید.
هرگز اسناد مهم را در میان سایر اثاثیه به شرکت حمل بار و شرکت بسته بندی لوازم منزل نسپارید.

حمل اثاثیه منزل و بسته بندی اثاثیه دفتر کار

بسته بندی اثاثیه دفتر کار

پس از

  • برنامه ریزی
  • سازماندهی
  • بکاپ گیری از اسناد
  • و حذف موارد اضافه

اکنون نوبت به بسته بندی اثاثیه اداری برای باربری و حمل اثاثیه منزل و دفتر کار شما می رسد. بهتر است زمان مناسبی را به بسته بندی اثاثیه برای باربری و حمل اثاثیه منزل دفتر کارتان اختصاص دهید.
فرآیند بسته بندی را با تهیه لوازم  مناسب بسته بندی اثاثیه شروع کنید.

لوازم بسته بندی

- تعداد زیادی از جعبه های مقوایی و کارتن حمل بار
(همیشه از جعبه های اصلی تجهیزات الکترونیکی خود، در صورت امکان استفاده کنید)
کاغذ بسته بندی نرم
پلاستیک حباب دار برای موارد شکننده و حساس
چسب های پهن بسته بندی با کیفیت
و برچسب جعبه و کارتن بسته بندی برای اسباب کشی
از نیازهای مهم شما برای بسته بندی اثاثیه در باربری و حمل اثاثیه منزل است.
با بسته بندی کردن کامپیوتر و دستگاه های جانبی خود، بسته بندی را شروع کنید.
و سپس هر نوع تجهیزات اداری دیگری مانند:

  • پرینترها
  • اسکنرها
  • دستگاه های کپی
  • روترهای بی سیم

و غیره
را در جعبه مخصوص خو یا کارتن بسته بندی که آماده کرده اید قرار دهید.
عکس هایی از نحوه استفاده و نصب مجدد دستگاه های اداری خود آماده کنید
به طوری که در هنگام اتصال مجدد آنها و باز کردن جعبه ها پس از باربری و حمل اثاثیه منزل زمان زیادی را از دست ندهید.
برچسب کارتن بسته بندی همچنین روش مناسب برای صرفه جویی در وقت با ارزش شماست.

حمل مبلمان

تصمیم مهم دیگری که باید در هنگام جابجایی اثاثیه دفتر کار خانگی خود داشته باشید این است که آیا تمام قطعات مبلمان را نیز منتقل می کنید یا خیر. چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که با توجه به وزن قابل توجهی که مبلمان اداری استاندارد دارد ، گاهی اوقات ممکن است باربری و انتقال یک قطعه مبلمان خاص به خانه جدید گران تر از خرید مبلمان جدید پس از باربری و حمل اثاثیه منزل باشد.
برخی از قطعات مبلمان ممکن است قبل از اینکه بتوانید آن را از خانه خارج کنید، باید جدا شوند.
اگر فکر می کنید که نمی توانید این کار خطرناک را به تنهایی مدیریت کنید،
با مشاوران در شرکت های حمل بار و باربری و حمل اثاثیه منزل  حرفه ای تماس بگیرید.
یک میز فوق العاده سنگین از چوب می تواند انواع مشکلات را ایجاد کند،
بنابراین از خود بپرسید که آیا بدون کمک یک شرکت خدمات اسباب کشی و حرفه ای در باربری و حمل اثاثیه منزل می توانید آن را انجام دهید. در شرکت های باربری و حمل اثاثیه منزل از کاور و پوشش مخصوص مبلمان برای محافظت از قطعات مبلمان شما استفاده می شود، هنگام باربری و حمل اثاثیه ای مانند عناصر شیشه ای همچون قفسه ها، درها و ... باید کاملا احتیاط کنید. فراموش نکنید که وسایل ایمنی را در چک لیست باربری و حمل اثاثیه منزل و دفتر کار خانگی خود قرار دهید.

طراحی دفتر کار جدید

هنگام انتقال دفتر کار به خانه ای دیگر، یک گام که واقعا می تواند سرگرم کننده باشد طراحی فضای اداری جدید است. این زمانی است که شما می توانید خلاقیت به خرج دهید و هر گونه خطا از طرح فعلی دفتر کار تان را برطرف نمایید. در هر صورت باربری و حمل اثاثیه منزل کار بسیار مشکلی است به خصوص زمانی که می خواهید باربری و حمل اثاثیه منزل را برای دفتر کار خانگی خود انجام دهید.  تنها کافیست با شرکت باربری و حمل اثاثیه منزل اطلس بار متخصص بسته بندی اثاثیه برای باربری و حمل اثاثیه منزل تماس بگیرید.

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد