رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی در اتحادیه صنف باربری در تهران

رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی در اتحادیه صنف باربری در تهران

در این مقاله قصد داریم در مورد رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی از شرکت های اتوبار و باربری صحبت کنیم. بسیاری از افراد برای اسباب کشی خود از خدمات شرکت های باربری استفاده می کنند. این خدمات می تواند شامل موارد متعدد و مختلفی از جمله استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه , کارگر اسباب کشی , لوازم بسته بندی , اجاره کامیون حمل اثاثیه , حمل اثاثیه خاص و غیره باشد. ما این خدمات را برای اسباب کشی و جابجایی از شرکت های باربری و اتوبار دریافت می کنیم. اما باید بدانیم که شرکت های باربری نیز مانند تمامی اصناف دیگر باید زیر نظر یک اتحادیه فعالیت نمایند.

اتحادیه باربری چیست؟

اتحادیه باربری یکی از فعال ترین اتحادیه ها در کشور ما می باشد که وظیفه ای فراتر از تعیین نرخ و قیمت باربری دارد. وظایف اتحادیه ها در هر صنفی بسیار زیاد است. به صورت کلی اتحادیه انجمنی است که با هدف تشکیل و یا پشتیبانی و بهبود وضعیت صنف خاصی شکل می گیرد. در حال حاضر تمامی مشاغل دارای اتحادیه هستند و صنف باربری نیز در این میان یکی از فعال ترین اتحادیه ها را دارد.
از مهمترین وظایف اتحادیه می توان به:

  • اتحاد و همبستگی میان اعضا
  • مدیریت صحیح برنامه ریزی ها برای انجام درست آنها
  • تعیین هدف و برنامه ریزی برای رسیدن به این هدف
  • ایجاد فضای رقابتی برای ارائه خدمات بهتر توسط اعضا
  • رعایت قوانین و مقررات و کمک به بهبود آنها
  • شناخت فرصت های تجاری و استفاده از آنها
  • ایجاد تشکل های مشاوره ای برای ارائه مشاوره بهتر و سازنده تر

شرکت های باربری دارای یک اتحادیه خاص می باشند که وب سایت مشخص و قوانین خاص خود را دارد و شما می توانید از طریق این وب سایت اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید.
عنوان رسمی آن نیز " اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری " است. که سازمان و اتحادیه شرکت های باربری و حمل بار و پیک موتوری به شمار می رود.
برای دریافت اطلاعات بیشت می توانید به وب سایت اتحادیه مراجعه نمایید.
یکی از وظایف با اهمیت اتحادیه رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی مشتریان شرکت های باربری و اتوبار می باشد.

اتحادیه و رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی مشتریان

تنها یکی از خدمات اتحادیه رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی می باشد.
بیشتر مردم زمانی که به مشکلی برخورد کرده باشند و با شرکت های باربری و اتوبار دچار اختلاف شده باشند با اتحادیه تماس می گیرند و مشکلات خود را بیان می کنند. اتحادیه باربری در واقع راهی است برای حل مشکل کسانی که در این زمینه نیاز به کمک دارند و با شرکت هایی که در این صنف فعالیت می کنند دچار اختلاف نظر شده اند.
بسیار پیش آمده است که افراد با شرکت های باربری مختلف همکاری نموده اند اما در پایان از خدمات این شرکت ها رضایت کافی را نداشته اند. برای مثال ممکن است اسباب و اثاثیه شما خط و خش برداشته باشد یا یکی از اثاثیه تان دچار خسارت های جزئی و کلی شده باشد. گم شدن وسایل و اثاثیه از دیگر مشکلاتی است که در این مورد ممکن است اتفاق بیفتد. بسیار پیش آمده است که شرکت های باربری و یا کارگر اسباب کشی زیر بار این خسارات نرود و مشتری مجبور به شکایت به اتحادیه می شود. در این زمان است که اتحادیه وظیفه رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی و باربری را دارد.

رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی و پرداخت خسارت ها

یکی از موارد بسیار مهمی که مردم به دلیل آن با اتحادیه در هر صنفی تماس می گیرند شکایات آنها مبنی بر خسارت و ضرر و زیانی است که آن شرکت یا فروشگاه و ... به مشتری زده است. مشتریان در قبال پولی که پرداخت می کنند انتظار دارند کالایی که خریدای می کنند و یا خدماتی که دریافت می کنند دارای کیفیت مناسبی باشد. برای مثال شما ممکن است پول مبلمان درجه یک را پرداخت کرده باشید اما فروشنده به شما مبلمان با کیفیت درجه دو تحویل می دهد.
این جاست که شما در ابتدا با خود فروشنده صحبت می کنید.
و زمانی که مجاب نشدید به اتحادیه شکایت می کنید.
در صنف باربری نیز قضیه به همین ترتیب است.
اگر شما از خدمات:

رضایت کافی نداشته باشید و یا شرکت مربوطه باعث ایجاد خسارت به اموال و دارایی شما شده باشد شما می توانید برای دریافت خسارت خود با این شرکت تماس بگیرید اما اگر شرکت اهمیتی برای شکایت شما قائل نشود شما می توانید برای رسیدگی به رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی خود به اتحادیه مراجعه کنید و شکایت خود را مطرح نمایید.

رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی و هزینه های اضافی

یکی دیگر از موارد مهم در رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی توسط اتحادیه قیمت های نجومی و هزینه های اضافی است که شرکت های باربری و اتوبار ممکن است از مشتریان خود دریافت نمایند. این مسئله رواج بسیار زیادی دارد و در ابتدا شرکت های باربری یک قیمت بسیار منصفانه و وسوسه انگیز به مشتری خود ارائه می کند اما در پایان مشتری با لیستی از هزینه های اضافی روبرو می شود که باید آن را پرداخت کند. هزینه های اضافه معمولا برای خدماتی گرفته می شود که مشتری به آنها نیازی ندارد
و شرکت ها برای دریافت پول بیشتر چنین خدماتی را ارائه می نمایند.
مشتریان می توانند در صورت پرداخت هزینه بیش از اندازه برای رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی به اتحادیه مراجعه نمایند. البته باید دقت داشته باشند که شرکتی که آنها با وی همکاری می کنند زیر نظر اتحادیه فعالیت نماید و مجوزهای لازم را داشته باشد و فعالیت شرکت به صورت کاملا قانونی باشد. در غیر این صورت مشتری به دام شرکت های کلاهبرداری افتاده است که دسترسی به آنها تنها از طریق مراجعه به مراجع قانونی امکان پذیر است.

اتوبار و باربری اطلس بار زیر نظر اتحادیه

اتوبار و باربری اطلس بار از شرکت های معتبر ارائه کننده خدمات جابجایی و حمل بار در تهران می باشد. این شرکت فعالیت خود را زیر نظر اتحادیه انجام می دهد و به خدمات رسانی در تمامی زمینه های باربری بین شهری و باربری داخل شهری تهران مشغول می باشد. پایبندی به قوانین اتحادیه از ویژگی های بارز اتوبار اطلس بار است شما می توانید از خدمات این شرکت برای اثاث کشی و حمل وسایل منزل خود استفاده کنید انواع ماشین باربری این شرکت را برای جابجایی بار با قیمت مناسب اجاره نمایید
و مطمئن باشید که تمامی خدمات این شرکت قیمت مشخص و مصوب اتحادیه را دارد.
و در صورتی که هر گونه شکایت از این شرکت دارید به سادگی می توانید با پرسنل این شرکت تماس بگیرید و خواسته خود را مطرح نمایید. این شرکت شکایات شما را بررسی می کنید و لزومی ندارد برای رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی خود به اتحادیه مراجعه نمایید اما در صورتی که فکر می کنید این کار لازم است می توانید برای رسیدگی به شکایات حمل و جابجایی خود به اتحادیه صنف باربری در تهران مراجعه کنید
زیر اطلس بار به صورت قانونی زیر نظر اتحادیه فعالیت می نماید.



فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد