سازماندهی اسباب کشی و برنامه ریزی برای جابجایی

سازماندهی اسباب کشی و برنامه ریزی برای جابجایی

همانطور که شما مطمئنا می دانید، برنامه ریزی و سازماندهی اسباب کشی کلید موفقیت است. اما همانطور که احتمالا باز هم می دانید، برنامه ریزی برای جابجایی یک کار ساده نیست. شما باید به طور منظم تمام جنبه های روند جابجایی را سازماندهی کنید، تمام وظایف شرکت های باربری را با مراقبت های کامل بررسی کنید، تمام هزینه های مربوطه را تامین نمایید و توجه دقیقی به هر یک از جزئیات داشته باشید اگر شما قصد دارید در جابجایی موفق عمل کنید. به عبارت دیگر، شما باید مسیر جابجایی، زمان و پول خود را به خوبی برنامه ریزی کنید تا یک تجربه عالی از اسباب کشی داشته باشید.

برای انجام سازماندهی اسباب کشی نیاز دارید به:
1) چک لیست جابجایی؛
2) یک تقویم جابجایی
و 3) یک بودجه برای اسباب کشی .

یک بخش قابل توجه در سازماندهی اسباب کشی برنامه ریزی برای بودجه بندی است.

با این حال، برای اینکه بتوانید بودجه مورد نیاز را تنظیم کنید، باید هزینه باربری و اثاث کشی خود را بدانید.
در حال حاضر، این بخش جالبی است- چگونه هزینه های باربری را تخمین بزنیم؟

 اگر تصمیم گرفته اید که یک جابجایی را انجام دهید، باید تمام هزینه های مرتبط را در نظر بگیرید و هزینه های نهایی را تعیین کنید. اگر قصد استفاده از سرویس های حرفه ای باربری جهت سازماندهی اسباب کشی را دارید، این شرکت ها به شما یک برآورد هزینه ارائه می دهند تا بدانید که چقدر باید برای جابجایی خود پول پرداخت کنید. با این حال دراغلب موارد قیمت نهایی از برآورد اولیه بسیار متفاوت است، به طوری که برای مشتریان ناامید کننده و ناراحت کننده می باشد.

بنابراین، چگونه می توانید از پیشامدهای ناگوار و ناخوشایند مالی اجتناب کنید؟
چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که هزینه های واقعی جابجایی را می دانید،
 تا بتوانید بودجه خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید؟

به دست آوردن برآورد یک هزینه دقیق جهت سازماندهی اسباب کشی نیاز به زمان و تلاش  دارد، اما واقعا ارزشش را دارد. در اینجا چگونگی به دست آوردن یک تخمین واقع بینانه و دقیق از هزینه های جابجایی جهت سازماندهی اسباب کشی را ارائه می کنیم:

انتخاب شرکت باربری در سازماندهی اسباب کشی

بر کسی پوشیده نیست که برخی از شرکت های باربری به منظور جذب بیشتر مشتریان و پیروزی در رقابت قیمت های غیر واقعی ارائه می دهند. با این حال، هنگامی که با آنها کار می کنید، آنها هزینه های اضافی و هزینه ای برای سرویس های ادعایی اضافی یا شرایط پیش بینی نشده درخواست می کنند، به طوری که قیمت نهایی به طور چشمگیری افزایش می یابد
و مشتریان مجبور به پرداخت خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتند می شوند.

برای اجتناب از چنین پیشامدهایی، شما نیاز به تحقیق در مورد شرکت باربری که با آنها می خواهید کار کنید دارید و اطمینان حاصل کنید که آنها حرفه ای و قابل اعتماد هستند. دارای مجوز بوده، به طور کامل وسایل شما را بیمه می نمایند و دارای یک سابقه خدمات عالی به مشتری و کیفیت و ایمنی مطلوب هستند. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که چنین شرکت باربری معتبر به شما یک تخمین دقیق از هزینه ها ارائه می دهد. به استثنای توصیه های قابل اعتماد از یک فرد معتمد که اخیرا نقل مکان کرده و با خدمات شرکت خدمات اسباب کشی انتخاب شده مواجه شده است، شما باید خودتان یک شرکت باربری پیدا کنید.

هنگامی که سه یا چهار شرکت قابل اعتماد را انتخاب کرده اید، برآورد قیمت ها را به صورت آنلاین بپرسید.

درخواست برآورد قیمت آنلاین جهت سازماندهی اسباب کشی دقیق

برآوردهای داده شده به صورت آنلاین و یا تلفنی می تواند به شما یک ایده تقریبی از هزینه های در جابجایی جهت سازماندهی اسباب کشی را ارائه کند، اما هرگز دقیق نخواهد بود. نمایندگان شرکت ها باید به خانه شما بیایند و اقلامی که می خواهید برای انتقال بسته بندی و جابجا کنید را بررسی کنند. نکته : در صورت امکان، تمام تخمین ها را برای همان روز برنامه ریزی کنید. برآورد قیمت در خانه باید حدود یک ساعت طول بکشد، بنابراین شما می توانید سه یا چهار برآورد را در یک روز انجام دهید (اطمینان حاصل کنید حدود دو ساعت بین آنها فاصله بیندازید، به طوری که زمان کافی برای یادداشت ها و پیشنهادات دریافتی داشته باشید.

به این ترتیب، سپس این پیشنهادات را مقایسه کنید و تصمیم گیری آگاهانه بگیرید.

سازماندهی اسباب کشی و ارائه اطلاعات دقیق

برای به دست آوردن برآورد دقیق برای سازماندهی اسباب کشی و جابجایی، شما باید تمام وسایل خود را به نمایندگان شرکت نشان دهید، شرکت را از هرگونه نیاز خاص برای بسته بندی و جابجایی و هر گونه موانعی را که از آن آگاه هستید مطلع سازید: همه وسایل نه فقط مبلمان و وسايل بزرگ، بلکه انواع اقلام کوچک و وسايل شخصي نيز باید در این سازماندهی اسباب کشی بررسی شوند. چیزهای مورد علاقه در اتاق زیر شیروانی، زیرزمین و گاراژ ها و محتویات کمد و گنجه را فراموش نکنید.

اگر چیزی از تخمین خارج شود، هزینه نهایی برای سازماندهی اسباب کشی بالاتر از حد انتظار خواهد رفت؛
از کلمات یا اصطلاحات مبهم استفاده نکنید و هیچ جایی برای تفسیر یا سردرگمی نگذارید؛
قبل از اینکه برآوردگرها به خانه برسند، لیستی از اقلامی را که برای حرکت باید بردارید، فهرست کنید.

پس از اتمام بررسی، یک کپی از لیست شرکت بگیرید و آن را با لیست خودتان مقایسه کنید تا اطمینان حاصل شود همه چیز درست است. ایده خوبی است که فهرستی از لوازمی را که نمی خواهید جابجا کنید، تهیه کنید.اطمینان حاصل کنید که همه افرادی که در تصمیم گیری در مورد وسایل نقش دارند (همسر یا دیگر اعضای تصمیم گیرنده خانواده) حضور دارند. اگر این امکان وجود ندارد، پیش از بحث در مورد این مسئله و ایجاد یک لیست نهایی از همه چیزهایی که به خانه جدید شما منتقل می شوند از افراد خانواده برای سازماندهی اسباب کشی سوال کنید،

به طوری که پس از تخمین ها هیچ چیزی  را نخواهید اضافه کنید.

سازماندهی اسباب کشی و توجه به وسایلی که نیاز به بسته بندی ویژه دارند

هر وسیله بیش از حد بزرگ یا سنگین مثل گاوصندوق
لوازم بسیار ظریف (پیانو، ساعت دیواری، وسایل الکترونیکی، آثار هنری و غیره)
و یا وسایل بسیار ارزشمند (عتیقه جات، میراث های خانوادگی، و غیره)
که شما می خواهید جابجا کنید باید در برنامه ریزی برای سازماندهی اسباب کشی لیست شوند.

شرایط مورد نیاز خود را مشخص کنید و گزینه های خود را جهت سازماندهی اسباب کشی بهتر با باربری های مورد نظر در میان بگذارید مواد بسته بندی مناسب، خدمات تخصصی و غیره همه باید بررسی شوند. اطمینان حاصل کنید که هر سرویس فوق العاده ای که توسط شرکت های اتوبار و باربری انجام می شود مثل لنت، بالابر، خدمات شاتل و غیره  به صورت صریح در برآورد قیمت جابجایی و حمل اثاثیه مشخص شده است. 

اتوبار و جابجایی بار

ویژگی های مکان بارگیری و تحویل در سازماندهی اسباب کشی

به منظور ایجاد یک سازماندهی اسباب کشی دقیق، شرکت های اتوبار باید قبل از هر گونه اقدام موانع ممکن یا شرایط خاص در هر دو خانه قدیمی و جدید شما را بدانند:

  • وجود پله های زیاد
  • درهای کوچک
  • گوشه های تیز
  • فاصله بین درب ورودی و نزدیکترین محل پارکینگ موجود برای ماشین باربری
  • خیابان های باریک

یا سایر محدودیت های فیزیکی که مانع از دسترسی کامیون حمل بار به هر دو خانه می شود، و غیره.
چنین مانع هایی هنگام حمل وسایل  نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارند
از این رو هزینه نهایی افزایش پیدا می کند.

تمام این اطلاعات به برآوردگرها کمک خواهد کرد که
چقدر مقدار زمان
چه تعداد کارگر
و چه کامیونهای با چه اندازه ای
 برای تکمیل کار لازم است فراهم نمایند.
در این زمان شرکت های اتوبار قادر خواهند بود برآورد دقیق خود را ارائه دهند
و به درستی برای کار آماده شوند
و شما می توانید طبق آن یک سازماندهی اسباب کشی خوب و قدرتمند داشته باشید.

سازماندهی اسباب کشی و تعیین دقیق تاریخ جابجایی

به یاد داشته باشید که هزینه های جابجایی به تاریخ حرکت شما بستگی دارد.
اگر شما تصمیم به جابجایی در فصل اوج حرکت، و یا در یک تعطیلات آخر هفته یا تعطیلات نوروز را دارید شرکت های حمل بار به احتمال زیاد برای جابجایی در تاریخ مورد نظر شما هزینه بیشتری دریافت می کنند.
اگر شما به دنبال قیمت پایین هستید، باید با تاریخ ها انعطاف پذیرتر باشید.
هنگامی که یک برآورد کتبی دارید،

آن را به دقت بخوانید

و از هر چیزی که به شما مربوط می شود،
از دلایل مختلف و مقایسه با قیمت های دیگر شرکت ها سوال کنید
اگر شما نیاز به تغییر برنامه و سازماندهی اسباب کشی دارید نیز با شرکت مطرح نمایید.
از این فرصت استفاده کنید تا از نمایندگان سؤالهای مختلفی در مورد شرکت بپرسید
و به همان اندازه که می توانید در مورد آن یاد بگیرید.

بسیاری از شرکت ها قیمت های مشابهی را برای حرکت شما ارائه می کنند اما جزئیات کوچک (روش های بسته بندی , سیاست های ارائه بیمه، روش حمل اثاثیه و غیره) با هم متفاوت خواهد بود باید انتخاب کنید که کدام یک برای شما مناسب تر می باشد.
در نهایت، شما یک تخمین دقیق از قیمت باربری و یک سازماندهی اسباب کشی خوب دارید.
از آن به بعد، اثاث کشی شما یک موفقیت تضمین شده است.



فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد