لغو خدمات جابجایی از شرکت های باربری و ارائه دهنده خدمات حمل بار

لغو خدمات جابجایی از شرکت های باربری و ارائه دهنده خدمات حمل بار

لغو خدمات جابجایی یکی از دغدغه های مهم مشتریان شرکت های باربری است. همه ما می دانیم که اسباب کشی همیشه از برنامه ریزی ما پیروی نمی کند. در حقیقت، گاهی اوقات می تواند به شدت از برنامه خارج شود و جابجایی حتی ممکن است اصلا رخ ندهد (مثلا اگر قصد دارید در همین خانه بمانید و خرید خانه تان نیز لغو شده است). این مسئله نادر است اما خب گاهی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد و اگر شما در حال جابجایی با یک شرکت اتوبار و باربری حرفه ای هستید، بسته به اینکه چقدر تا زمان حرکت شما وقت باقی مانده است و شما مجبور به لغو خدمات جابجایی هستید، شاید مجبور باشید هزینه زیادی به شرکت بپردازید.
حتی با برنامه ریزی دقیق تر، گاهی اوقات اتفاقات مختلف بر تاریخ حرکت شما تاثیر می گذارند که خارج از کنترل شما هستند. اگر نگران این هستید که چیزی ممکن است مانع از جابجایی و اثاث کشی شما در هنگام برنامه ریزی شود و یا اگر فکر می کنید ممکن است زمانبندی و برنامه ریزی شما تغییر کند، از شرکت اتوبار و حمل بار در مورد نحوه کنسل کردن خدمات جابجایی سوال کنید و این مسئله را با شرکت حل نمایید. هزینه ای که شما برای رزرو خدمات باربری به شرکت های حمل بار می پردازید کمی شبیه به پیش پرداختی است که برای رزرو هتل ارائه می کنید که به شما امکان لغو یا تغییر تاریخ در آخرین لحظه را می دهد. هزینه ای که شما بابت خدماتی که استفاده نمی کنید باید پرداخت کنید.
و زمانی که واقعا قصد استفاده از این خدمات را دارید نیز مجبور به پرداخت دوباره این هزینه ها هستید.

لغو خدمات جابجایی

زمانی که شما خدمات حمل و نقل اسباب و اثاثیه را از یک شرکت باربری رزرو می کنید شرکت برای انجام خدمات خود برنامه ریزی می کند و خدماتی را برای شما رزرو می نماید به این معنی که برای:

  • اعزام نیروها و کارگر اسباب کشی
  • خرید مواد بسته بندی
  • مجوزهای پارکینگ
  • کامیون حمل اثاثیه
  • خدمات اضافی مثل رزرو آسانسور

و سایر موارد شرکت باید برنامه ریزی داشته باشد.

آسان ترین اسباب کشی و باربری
به صورت کلی هر چیزی که برای آسان تر شدن اسباب کشی شما مورد نیاز باشد از طرف شرکت رزرو و آماده می شود تا در روز جابجایی با مشکلی مواجه نشوید و یک اسباب کشی آسان و بدون استرس را تجربه کنید. رزرو و یا انجام هر یک از این خدمات برای شرکت باربری نیاز به پرداخت هزینه و صرف زمان دارد از این رو شرکت در هنگام رزرو خدمات از شما یک پیش پرداخت درخواست می کند تا مطمئن شود که شما این خدمات را نیاز دارید زمانی که شما اقدام به لغو خدمات جابجایی از شرکت مربوطه می نمایید مجبور هستید این هزینه ها را متقبل شوید و این از پیش پرداخت اولیه شما کسر می شود.

تقویم رزرو خدمات در شرکت های باربری

یک شرکت باربری خوب طبق برنامه ریزی عمل می کند و کلیه خدمات رزرو شده توسط مشتری در تقویم رزرو این شرکت ثبت می شود و شرکت یک سری اقدامات اولیه برای انجام اسباب کشی و باربری اسباب منزل مشتری باید انجام دهد تا در روز اثاث کشی با مشکلی مواجه نشود و وقت و انرژی باربران و مشتریان در این روز تلف نشود. شرکت ها خود را موظف می دانند که تقویم رزرو خود را به صورت مرتب چک و به روز رسانی نمایند و نوبت مشتریان خود را بررسی کنند و در روز مقرر خدمات مورد نیاز را برای مشتری ارسال نمایند.
از این رو هنگام پذیرش مشتریان جدید شرکت به تقویم رزرو خود مراجعه می کند و در زمان هایی که این تقویم خالی است مشتری می تواند خدمات جابجایی خود را رزرو نماید. هر گونه تغییر در این تقویم باعث می شود تا کار شرکت دچار اختلال شود و این حتی ممکن است روی نحوه خدمات رسانی به سایر مشتریان نیز اثرگذار باشد بنابراین برای شرکت بسیار مهم است که همه چیز طبق برنامه پیش رود و هر گونه تغییر و کنسلی در زمان مناسب مشخص شود تا شرکت فرصت داشته باشد خود را با این تغییرات وفق بدهد و مجددا برنامه ریزی نماید.

سطح هزینه ها در لغو خدمات جابجایی

اکنون این سوال برای مشتریان پیش می آید که اگر من مجبور شدم در آخرین لحظه اثاث کشی خود را لغو کنم یا به تعویق بیندازم، چه هزینه هایی بابت لغو خدمات جابجایی باید پرداخت کنم؟ سطح هزینه لغو خدمات جابجایی که شما باید در این زمان پرداخت کنید به طور کامل بستگی به قراردادی دارد که با شرکت باربری امضا کرده اید. از آنجا که همیشه احتمال لغو خدمات اسباب کشی وجود دارد قبل از امضا همیشه قرارداد تان را چک کنید.
شرکت های مختلف ممکن است شرایط و ضوابط خاص خود را برای لغو خدمات باربری داشته باشد که این می تواند هزینه های لغو را تعیین کند، بنابراین شما می دانید که آنها در پیشبرد زمانی که شما نقل قول ما را دریافت می کنید. به صورت طبیعی و نرمال می توان حق و حقوق شرکت را در زمان لغو خدمات جابجایی اسباب منزل به صورت زیر در نظر گرفت:
لغو خدمات جابجایی اثاثیه پیش از ده روز کاری قبل از روز اسباب کشی نیازی به پرداخت هزینه ندارد.
بین پنج تا ده روز کاری تا 30 درصد از هزینه پیش پرداخت از مشتری دریافت می شود.
کمتر از پنج روز کاری 60 درصد از مبلغ نهایی هزینه جابجایی از مشتری دریافت می شود.
ظرف مدت 24 ساعت باقیمانده تا روز اثاث کشی 75 درصد از هزینه کل از مشتری کسر می شود.
هزینه لغو خدمات جابجایی و حمل اثاثیه در روز اسباب کشی به صورت کامل و 100 درصد دریافت می شود.

قراردادها را بررسی کنید

شما ممکن است به هر دلیلی مجبور شوید اسباب کشی خود را به تعویق بیندازید
و یا حتی در برخی موارد آن را کنسل کنید.
از این رو همیشه چنین شرایطی را در هنگام رزرو خدمات حمل بار در نظر داشته باشید و قرارداد ها را به طور کامل مطالعه کنید زیرا شرکت های مختلف شرایط متفاوتی برای کنسل کردن خدمات خود دارند و همه شرکت ها یکسان نیستند از این رو توجه به موارد و بندهای قرارداد شما را از پرداخت هزینه های اضافی در پایان مصون می دارد. اگر چیزی در قرارداد هست که شما به طور کامل آن را متوجه نشدید بهتر است در مورد آن با شرکت مربوطه مذاکره نمایید و هیچ مبهمی را در قرارداد رها نکنید. همچنین شرایط لغو خدمات جابجایی اثاثیه شرکت را به طور کامل مورد سوال قرار دهید و از شرایط مختلف آن اطلاع داشته باشید.
دقت و بررسی در مورد جزئیات قرارداد از وقوع بسیاری از مشکلات در پایان کار جلوگیری می نماید.

چگونگی لغو خدمات جابجایی

اگر قصد رزرو خدمات شرکت های اتوبار و باربری را دارید
به عنوان یک گزینه اضافی باید به مسئله لغو خدمات جابجایی نیز توجه داشته باشید.
شرکت های باربری معمولا از شما درخواست می کنند که یک فرم رزرو جابجایی اسباب منزل را پر کنید و خدمات مورد نیاز خود را مشخص نمایید. پس از این که این فرم از نظر شما تایید شد شما باید یک پیش پرداخت به شرکت پرداخت کنید. هنگام کنسلی خدمات باربری شرکت به عنوان خسارت مبلغی را از پیش پرداخت شما کسر می کند که این مبلغ به شرایط و زمان باقی مانده تا روز حرکت دارد. برخی شرکت ها فرم کنسلی خدمات رزرو شده را در وب سایت خود به صورت آنلاین دارند که شما در صورت نیاز می توانید این فرم را پر کنید و خدمات رزرو شده خود را کنسل نمایید همانطور که ذکر شد پیش از هر گونه امضا و پرداخت هزینه این موارد را با شرکت مورد نظر خود حل نمایید.

هزینه های جابجایی و حمل بار

چگونه می توانم بیشتر بیاموزم؟

اگر در مورد رزرو خدمات مورد نیاز و انتخاب بهترین خدمات تردید دارید.
و یا در مورد لغو خدمات جابجایی سوال دارید.
مشاوران ما در شرکت اتوبار و باربری اطلس بار آماده هستند تا شما را در این مورد راهنمایی نمایند. کلیه مسائل و مواردی که برای رزرو یا لغو خدمات جابجایی نیاز است که شما بدانید توسط کارشناسان شرکت اطلس بار ارائه می شود. همچنین ما از مشتریانی که به هر دلیل نیاز به لغو خدمات جابجایی اثاثیه دارند نیز حمایت می کنیم و مبلغ بسیار ناچیزی را بابت این کنسلی دریافت می کنیم زیرا ما نیز هماهنگی های لازم را انجام داده ایم و خدمات مورد نیاز را برای شما رزرو کرده ایم. اما پیش از هر اقدام اگر هنوز در مورد روز اسباب کشی شک دارید و نمی دانید کدام روز را به بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل و حمل اثاثیه منزل خود اختصاص دهید بهتر است ابتدا همه جوانب را بسنجید.
و با اطمینان بیشتری خدمات مورد نیاز خود را رزرو کنید.
تا درصد احتمال لغو خدمات جابجایی اسباب منزل خود را کاهش دهید.

لغو بیمه باربری

حمل اسباب و اثاثیه به خانه جدید به این معنی است که شما مجبور به جابجایی وسایل با ارزش توسط ماشین باربری و اسباب کشی هستید، بنابراین توصیه می شود که بیمه جامع و کاملی در صورت آسیب های تصادفی و اتفاقات پیش بینی نشده خریداری نمایید. داشتن بیمه باربری در زمان جابجایی باعث می شود تا شما با خیال آسوده تری جابجا شوید به ویژه زمانی که وسایل حساس و آسیب پذیر در میان اموال خود دارید. این بیمه می تواند شامل بیمه تصادفات , بیمه آتش سوزی و ... باشد همچنین در صورت ایجاد هرگونه خسارت از طرف شرکت به وسایل شما شرکت موظف به پرداخت تمامی هزینه ها می باشد. داشتن بیمه معتبر برای حرکت به خانه جدید به ویژه در باربری بین شهری اهمیت زیادی دارد.
اما زمانی که شما خدمات جابجایی تان را لغو می کنید دیگر نیازی به استفاده از بیمه باربری ندارید.
بنابراین باید بیمه را نیز مانند سایر خدمات رزرو شده کنسل نمایید.
بیمه اثاث کشی به شما اجازه می دهد تا خود را در برابر خطرات و ریسک هایی غیر قابل پیش بینی محافظت نمایید هرگونه سهل انگاری توسط شرکت باربری نیز به شما اجازه می دهد تا بتوانید ادعای خسارت نمایید و تمامی هزینه های خود را دریافت کنید. اگر به صورت کامل قصد حذف خدمات باربری را دارید و یا اسباب کشی شما به صورت قطعی کنسل شده است شما نیازی به خدمات بیمه ندارید اما اگر جابجایی وسایل شما برای مدتی به تعویق افتاده است و تنها زمان آن تغییر کرده است نیازی به حذف کامل بیمه ندارید و می توانید آن را تا زمانی که اسباب کشی می کنید حفظ نمایید
در این مورد نیز می توانید با شرکت باربری مذاکره کنید و به توافق برسید.

اطلاع از قوانین لغو خدمات جابجایی

مسلما ما دوست داریم همه چیز طبق برنامه پیش برود اما زمان هایی وجود دارد که با تمام برنامه ریزی ها ما نمی توانیم اسباب کشی کنیم بنابراین شما این حق را دارید که خدمات رزرو شده را کنسل نمایید. اما شما مسئولیت پرداخت هزینه هایی را دارید که شرکت بابت هماهنگی ها و رزرو خدمات مورد نیاز صرف نموده است. همچنین شرکت می توانست در این زمان مشتری دیگری داشته باشد و سود خود را از انجام خدمات مورد نیاز مشتریان دیگر به دست آورد در صورتی که شما با رزرو خدمات این امکان را از شرکت باربری خود گرفته اید و اکنون موظف هستید که خسارت لغو خدمات جابجایی را پرداخت نمایید.
تغییرات همیشه می تواند در آخرین لحظه رخ دهد.
یک حرکت به تعویق افتاده یا لغو شده ممکن است بدترین حالت ممکن به نظر برسد. اما شما با خدمات جابجایی شرکت اتوبار و باربری اطلس بار همیشه گزینه هایی برای لغو خدمات جابجایی نیز دارید و ما بهترین شرایط را برای شما در صورت لغو خدمات جابجایی در نظر می گیریم. ما دوست نداریم خودمان و شما متضرر شویم بنابراین این حق را به ما می دهید که بابت لغو خدمات جابجایی اسباب منزل از شما هزینه ای دریافت کنیم.
زیرا ما نیز وقت و انرژی خود را برای این کار صرف نموده ایم.
اما ما در دریافت این هزینه کاملا جانب انصاف را رعایت می کنیم و طرفدار شما هستیم.

لغو خدمات جابجایی

خدمات لغو خدمات جابجایی در اطلس بار

اگر تصمیم به کنسل کردن خدمات جابجایی دارید
احتمالا تمامی شرکت های باربری هزینه ای که شما در هنگام ثبت نام پرداخت نموده اید را بابت جبران ضرر و زیان پیش خود نگه می دارند. پیش پرداخت ها مانند یک نوع بیمه برای شرکت های باربری عمل می کنند و آنها در قبال خدماتی که رزرو می کنند از شما یک تضمین می خواهند بنابراین دریافت پیش پرداخت در شرکت های باربری امری رایج است و تمامی شرکت ها این کار را انجام می دهند در صورتی که در مورد این پیش پرداخت نیاز به اطلاعات دقیق تری دارید می توانید به مقاله ما با عنوان " باربری تهران ( پیش پرداخت رزرو باربری) "  مراجعه نمایید.


کمیل بهشتی

1397/05/24 09:39:24 ق.ظ

من از خدماتتون استفاده کردم خیلی خوب بوده و راضی بودم به نظرم از بهترین شرکت ها هستید

پاسخ

علی گنجی

1397/05/20 08:37:27 ق.ظ

اتوبار اطلس بار..... از بهترین ها هستند در تهران من چندین بار از خدماتتون استفاده کردم و واقعا رضایت کامل دارم. تبریک میگم به تیم پرتلاش و حرفه ای تون

پاسخ

سارا یزدانی

1397/05/15 02:31:08 ب.ظ

بند فسخ از در رارداد شرکت های باربری خیلی مهم هستش

پاسخ

فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد