لیست تمامی هزینه ها و عوامل تعیین کننده قیمت در جابجایی ها

لیست تمامی هزینه ها و عوامل تعیین کننده قیمت در جابجایی ها

هزینه های بسته بندی وسایل یکی از معیارهای مهم در حمل و نقل و اثاث کشی است. اما برآورد هزینه های مربوط به خرید و فروش وسایل بسته بندی و جابجایی اسباب منزل آسان نیست. هزینه ها باید توسط شرکت باربری برآورد شود. اما در حالت کلی ارقام داده شده در قیمت ها برای هر نوع جابجایی متفاوت است. شما ممکن است کمتر یا بیشتر باشد. اسباب کشی شامل تمامی هزینه های قابل پرداخت برای بسته بندی وسایل و جابجایی اثاثیه منزل است.
اگر قصد اثاث کشی دارید
بهتر است برآوردی از نرخ حمل بار داشته باشید.
بیایید با آن مواجه شویم:
اسباب کشی زمان سرگرم کننده ای نیست.

هزینه های جابجایی اسباب منزل را به مشکلات اسباب کشی تان اضافه کنید در این زمان شما مطمئناً احساس استرس و نگرانی خواهید کرد. شما احتمالا می خواهید هزینه ها را تا حد ممکن کاهش دهید. اما این نیاز به دانستن اینکه هزینه ها در واقع چگونه محاسبه شده دارد. خوشبختانه، ما این راهنمایی را برای اطلاع رسانی درباره قیمت ها ایجاد کرده ایم.
سوال اینجاست که هزینه ها در این مرحله چیست؟
فکر می کنم در مورد اثاث کشی و حمل وسایل خانه مهم است که قیمت واقعی را تخمین بزنیم و اینکه چه مقدار پول باید برای هزینه ها اختصاص دهیم. راهنمای ضروری ما را بررسی کنید.
و همه چیزهایی را که لازم دارید در مورد:
•    هزینه های حقوقی
•    هزینه های استخدام شرکت متخصص
•   دستمزد باربران و پرسنل حمل بار
بدانید را بیابید.

برای برنامه ریزی هزینه های جابجایی برای نقل مکان، مهم است که هزینه های حمل اثاثیه منزل را از ابتدا تا انتها در نظر بگیریم. برنامه ریزی هزینه های نقل مکان قبل از حرکت به شما کمک می کند هزینه جابجایی وسایل و اسباب منزل تان را به حداقل برسانید و از هر گونه شگفتی ناخوشایند در هزینه های اضافی و هزینه خدمات جابجایی پیشگیری نمایید.
برای اینکه با قیمت های بالا غافلگیر نشوید این کارها را انجام دهید:

لیست قیمت جابجایی اثاثیه به خانه جدید

قیمت هاب جابجایی شامل چه هزینه هایی است؟
اگر قصد دارید که به خانه دیگری بروید،
ممکن است تعجب کنید: «هزینه اسباب کشی چیست؟»
پیش از تصمیم گیری، شما باید هزینه های حمل وسایل تان را محاسبه کنید و تصمیم بگیرید که آیا می توانید چنین هزینه هایی را بپردازید. با چنین تصمیم گیری بزرگی، طبیعی است که شما بخواهید صرفه جویی کنید و ارزش بیشتری برای پول خود قائل شوید.
مبلغی که پرداخت می کنید عبارتند از:

جزئیات هزینه ها نوع هزینه
هزینه وکیل یا مشاور برای انتقال اموال واگذاری
معمولا بین 1٪ تا 3٪ هزینه های وکیل و نماینده املاک
بستگی به قیمت خانه شما دارد هزینه مالیات بر ملک
مورد نیاز برای رهن خانه هزینه ارزیابی
بررسی خانه از نظر ساختار ساختمان و ... هزینه نقشه برداری و بازبینی ملک
هزینه بسته بندی , اسباب کشی و ... هزینه جابجایی بار
با توجه به نرخ ها و قیمت متوسط جمع کل

شما می توانید یک ستون سوم به این حدول اضافه کنید و با توجه به شرایط خود هزینه هایی که باید بپردازید را جلوی هر قسمت یادداشت نمایید و آن را جمع بزنید تا یک برآورد متوسط از هزینه های جابجایی وسایل تان به دست آورید.

محاسبه هزینه خدمات جابجایی

هزینه های خدمات جابجایی شامل موارد زیر است:
و اولین هزینه حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل در نظر گرفتن موارد زیر است:
•    هزینه استخدام پرسنل حمل بار
•     هزینه اجاره کامیون
•    هزینه بسته بندی وسایل
برای انجام نیازهای اثاث کشی است.
البته تعرفه برای استخدام پرسنل و اجاره ماشین در مسافت های طولانی با هزینه های درون شهری متفاوت است. بدیهی است که هزینه های خانه شما بستگی به:
طول مسیر حرکت شما
میزان و حجم دارایی های شما
و اینکه آیا شما تمام خدمات یک شرکت باربری را درخواست کرده اید
یا خیر
دارد.
همچنین این هزینه های شما بستگی به این مسئله دارد که شما از خدمات کدام شرکت های حمل بار استفاده خواهید کرد.
زیرا شرکت های مختلف قیمت های متفاوتی ارائه می کنند.

هزینه های جابجایی اثاثیه

تاثیر فاکتورهای مختلف

این قیمت ها را فاکتورهای مختلفی تعیین می کنند.
که شامل موارد زیر می باشد:
کدام یک از وسایل شما باید بسته بندی و نقل مکان شود؟
چند اتاق در خانه شما وجود دارد؟
و چه روزی از هفته را برای اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل در نظر دارید؟

به یاد داشته باشید که روزهای اول هفته ارزان تر از تعطیلات آخر هفته برای نقل مکان هستند. خدمات حمل و نقل بین المللی بیشترین هزینه حمل و نقل را به خود اختصاص می دهد، بسته به کشور مورد نظرتان و وزن اموال و دارایی شما که نیاز به حمل و نقل دارند محاسبه می شود.

هزینه تمیز کردن خانه

هزینه هایتان شامل هزینه های تمیز کردن خانه قبلی و خانه جدید است که برای صرفه جویی در هزینه ها ، می توانید خانه خود را خودتان تمیز کنید. اگر با توجه به استخدام یک تمیز کننده خانه حرفه ای، به طور متوسط حداقل 60 تا 75 هزار تومان در هر ساعت پرداخت کنید. برای یک خانه 2 یا 3 خوابه، 3 ساعت یا بیشتر زمان برای تمیز کردن خانه وقت نیاز است.
شستن و تمیز کردن فرش ها نیز خود پروسه ای جداگانه است.
و هزینه شستن فرش ها نیز باید به هزینه و قیمت ها افزوده شود.
البته در صورتی که  قصد انجام آن را داشته باشید.

هزینه با احتساب هزینه حذف زباله ها و ضایعات

هزینه ها را عوامل متعددی مشخص می کند.
که از آن جمله هزینه دفع زباله هاست.
هنگامی که نیاز به حذف زباله ها و ضایعات از خانه خود را دارید برای کاهش هزینه اثاث کشی، می توانید با اجاره یا استخدام یک ماشین و انتقال زباله های خود به مکانی دیگر، در پول خود صرفه جویی کنید. میانگین قیمت حذف ضایعات یکی از عوامل موثر بسته به مقدار زباله ای که باید برداشته شود.
و اینکه آیا شما خودتان آنها را دفع می کنید.
و یا یک سرویس خدماتی برای این کار استخدام می کنید.
متفاوت است.

هزینه بهای جابجایی با احتساب هزینه های حقوقی

از دیگر موارد موثر در قیمت و هزینه های حقوقی است.
شما ممکن است قصد داشته باشید ملک یا خانه خود را بفروشید.
و به جای دیگری نقل مکان نمایید.
از این رو احتمالا برای فروش ملک خود نیاز به یک وکیل، پرداخت هزینه برای جنبه های قانونی خرید و فروش ملک، وکلای دادگستری و ... داشته باشید. از این رو هزینه هایی که بابت فروش ملک و هزینه های گرفتن وکیل را نیز می توانید به هزینه های جابجایی منزل تان اضافه نمایید. معامله برای فروش خانه و هزینه های گرفتن وکیل البته مسئله ای است که قابل گفتگو است و شما می توانید بر سر این قیمت مذاکره نمایید.
هنگام جستجو برای یک وکیل، توصیه های شخصی به راه طولانی میرسد
از دوستان و خانواده خود بپرسید که آیا آنها می توانند با شرکتی که از خدمات خوب برخوردار است تماس برقرار بگیرند. اگر خودتان قصد دارید یک وکیل بگیرید اطمینان حاصل کنید که آنها توسط از اداره تنظیم وکالت دارای مجوز رسمی و پروانه وکالت می باشند.

کمیسیون فروش ملک

حق کمیسیون فروش ملک نیز می شود.
هنگام فروش ملک یا خانه خود و یا اجاره یک خانه جدید برای زندگی شما باید هزینه های کمیسیون فروش یا اجاره را به آژانس املاک مربوطه پرداخت کنید. این کمیسیون بسته به قیمت ملکی که فروخته اید و یا خانه ای که اجاره می کنید می تواند متفاوت باشد. همچنین هزینه مالیات و نوع قرارداد شما نیز در این هزینه موثر است. البته شاید شما دوست داشته باشید که از طریق وب سایت های مختلف اقدام به فروش ملک یا اجاره خانه جدید نمایید.
با این کار می توانید هزینه های خود را کاهش دهید.
در تمامی هزینه هاییی که در جابایی دارید می توانید وام های بانکی که برای:

  • رهن خانه
  • خرید ملک
  • و ...

را نیز اضافه نمایید.

هزینه بازسازی و آماده کردن خانه جدید

از دیگر عوامل موثر هزینه بازسازی خانه است.
آماده کردن خانه ای که خریداری یا اجاره کرده اید از دیگر عواملی است که می تواند بر هزینه نهایی تاثیرگذار باشد. ممکن است برای آماده کردن خانه جدید برای زندگی نیاز به وسایل مختلف مثل پرده , مبلمان ، موکت و ... باشید.
یا شاید خانه جدیدتان نیاز به؛

  • تعمیر
  • بازسازی
  • رنگ آمیزی
  • و یا هزینه دکوراسیون

و ... باشد.

اگر برای بازسازی و یا نوسازی منزل جدیدتان نیاز به طراح و دکوراسیون دارید بهتر است هزینه های مورد نیاز را برآورد کرده و لیستی از تمامی آنچه در خانه جدید به آن نیاز دارید را آماده نمایید. به این ترتیب می توانید از هزینه های پیش بینی نشده و اضافی جلوگیری نمایید. تمامی این کارها را پیش از اسباب کشی به خانه جدید انجام دهید. زیرا در روز اثاث کشی شما دیگر فرصتی برای رسیدگی به خانه ندارید.
برای به دست آوردن بهترین معامله این چهار قانون طلایی را دنبال کنید:
هزینه های جابجایی وسایل خود را کاهش دهید.

اگر همه عواملی را که بر پرداختی های شما تاثیر می گذارند را در نظر بگیرید، ممکن است واقعا بتوانید هزینه های اسباب کشی و جابجایی وسایل خود را کاهش دهید. هنگامی که به هزینه های جابجایی نگاه می کنید، لازم است مسائل اصلی که هزینه ها را افزایش می دهند، مورد توجه قرار گیرند.
این موارد مهم اینها هستند:

  • تعداد وسایل شما
  • زمان حرکت شما
  • خدمات بسته بندی لوازم شما

1) خانه تکانی کنید تا هزینه ها کاهش یابند

کاهش هزینه ها با کاهش وسایل:
حذف وسایل اضافی باعث کاهش حجم وسایل شما در حین جابجایی می شود.
هزینه ها بر اساس حجم محاسبه می شود، بنابراین هر چه وسیله بیشتری داشته باشید باید پول بیشتری پرداخت کنید.
بی رحم باشید

و اگر در طول یک یا دو سال گذشته از چیزی استفاده نکرده اید بعید است که در آینده نیز این کار را انجام دهید. پس بهتر است این وسایل در لیست شما قرار نگیرد. میزان وجه مورد نیاز پرداختی شما به شدت به تعداد وسایل و وزن آنها بستگی دارد پس اگر در خانه جدیدتان واقعا به یک وسیله نیاز ندارید بهتر است آن را کنار بگذارید. همانطور که می دانید فروش این وسایل می تواند به شما کمک کند تا حدی از نرخ اسباب کشی را جبران نمایید.
اما به اهدا و بخشیدن آن به دیگران نیز می توانید فکر کنید.
اگر یک وسیله کارایی لازم را ندارد تعلل نکنید و آن را دور بیندازید.

2) زمان اسباب کشی

زمان مهمترین مسئله در این زمینه است.
هر چه سریعتر خدمات مورد نیاز را رزرو کنید

ارائه دهندگان خدمات بسته بندی لوازم و حمل اثاثیه اغلب زمانی که شما عجله دارید هزینه بیشتری از شما دریافت می کنند و قیمت بالاترین پیشنهاد می نمایند، زیرا می دانند که شما فرصت کمتری برای مانور در اختیار دارید. خدمات جابجایی اثاثیه منزل در زمان زیادی پیش از روز اسباب کشی، به خصوص در یک اثاث کشی به عنوان یک فرآیند کامل را حداقل بین هشت تا دوازده هفته از زمانی که شما فروش یا اجاره ملک را به اتمام رسانید، می توانید رزرو کنید.

یک راهنمایی خیلی خوب این است که بهتر است از رزرو خدمات حمل بار در روزهای جمعه و تعطیلات اجتناب کنید زیرا قیمت در روزهای تعطیل گران تر از روزهای دیگر است. زمان و روز اثاث کشی نیز بسیار موثر است. بیشتر افراد به دلیل مشغله کاری روزهای آخر هفته را برای جابجایی در نظر می گیرند اما نمی دانند که در روزهای آخر هفته به دلیل تقاضای زیاد مشتریان شرکت های حمل بار تعرفه حمل بار  را افزایش می دهند.

روزهای اول ماه و آخر ماه نیز به همین ترتیب است.
اگر روز اسباب کشی برای شما فرقی نمی کند
روزی را انتخاب کنید که با هزینه های عادی بتوانید جابجا شوید.

3) مقایسه قیمت از چند شرکت و انتخاب بهترین آنها

قیمت  شرکت ها را مقایسه کنید!!
یافتن حداقل سه شرکت مطمئن برای مقایسه از آنها و انتخاب برای بهترین قیمت و تعرفه حمل بار و استفاده از خدمات یک شرکت معتبر و خدماتی مثل بیمه و سایر خدمات بسیار مهم است. مقایسه به شما کمک می کند تا درک بهتری از هزینه ها که قرار است در اثاث کشی مصرف نمایید داشته باشید
و این باعث می شود تا از هزینه های اضافی جلوگیری کرده
و تنها خدماتی که واقعا مورد نیاز است را رزرو نمایید
و بابت آن ها هزینه پرداخت کنید.

اگر اسباب کشی شما به صورت محلی و یا درون شهری است

بهتر است از شرکت های محلی برای این کار کمک بگیرید این شرکت های کوچک معمولا قیمت های مناسب تری نسبت به شرکت های بزرگ دارند. اما اگر قصد یک باربری بین شهری و حمل اثاثیه منزل به شهرستان را دارید می توانید از شرکت های بزرگ و معتبرتر کمک بگیرید زیرا مسافت طولانی است و شما باید اطمینان خاطر کافی از به سلامت رسیدن بار به مقصد داشته باشید.

نرخ و تعرفه های حمل و باربری اثاثیه

4) برای کاهش هزینه ها خودتان بسته بندی کنید

برای مثال اگر از یک آپارتمان کوچک در حال نقل مکان هستید بسیار به صرفه تر است که لوازم تان را خودتان بسته بندی کنید. با این کار به میزان زیادی در هزینه ها و بسته بندی وسایل تان صرفه جویی کرده اید. ایده خوبی است که بتوانید زمان کافی برای بسته بندی و سرکشی به وسایل تان را به خود بدهید و آرام آرام وسایل را برای حمل و نقل آماده نمایید تا به این ترتیب هزینه های خود را کاهش دهید.
با این کار هر چیز اضافه نیز می تواند از لیست بسته بندی شما حذف شود.

تنها نکته مهم در هزینه ها وسایل بسته بندی است
که آن را هم با قیمت مناسب می توانید تهیه کنید.
خرید وسایل بسته بندی از دیگر عوامل موثر است:

  • خرید کارتن حمل بار ویژه
  • انواع کارتن اسباب کشی ساده
  • خرید سلفون بسته بندی و پلاستیک حباب دار
  • خرید سایر لوازم بسته بندی
  • را می توانید از فروشگاه های مختلف با قیمت و کیفیت خوب خریداری نمایید.

اگر برای تامین لوازم بسته بندی اثاثیه و یا بسته بندی وسایل حساس با کمترین هزینه  نیاز به کمک دارید کافیست با اطلس بار تماس بگیرید. برای کاهش هزینه ها می توانید از چیزهایی که در خانه دارید برای بسته بندی اثاثیه استفاده نمایید.

مشاوره بگیرید

مشاوره گرفتن یک امر مهم در اسباب کشی است.

هنگامی که شما به دنبال تامین مالی برای خرید یا اجاره یک ملک هستید، ما همیشه توصیه می کنیم با یک مشاوره حرفه ای مسکن صحبت نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا اطمینان حاصل شود که هزینه های مربوط به خانه را کاملا درک می کنید. این کار همچنین باعث می شود شما بتوانید بهترین ملک را برای خرید یا اجاره انتخاب کنید.
و حالا که قرار است اثاث کشی کنید و به خانه دیگری بروید بهترین انتخاب را داشته باشید.
اگر به دنبال یک شرکت ارائه کننده خدمات با بهترین قیمت ها هستید
می توانید با ما در شرکت اطلس بار تماس بگیرید.

اطلس بار بهترین باربری در تهران است و متمایزترین و مناسب ترین قیمت ها را به شما ارائه می نماید.



فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد