مدیریت اثاث کشی و 5 نکته ای که می آموزید

مدیریت اثاث کشی و 5 نکته ای که می آموزید

مدیریت اثاث کشی در اتوبار و اسباب کشی یک راهکار خوب برای پیشگیری از آسیب های روانشناختی است و شما ممکن است احساس اطمینان کنید که می توانید یک تغییر عمده در زندگی خود بدون هیچ گونه ضربه و موانع جدی در طول راه ایجاد نمایید. با وجود اطمینان ظاهری شما، لازم است به یاد داشته باشید که در هر اسباب کشی ، شماری از چالش های جابجایی وجود دارد و به دنبال آن درس های مهمی برای زندگی شما خواهد بود. درس هایی که نه تنها به شما کمک می کند همه چیز را درک کنید، بلکه که شما را قادر می سازد تا خودتان را بهتر درک کنید.
در اینجا 5 چیز برتر برای یادگیری در مورد خودتان هنگام مدیریت اثاث کشی وجود دارد:

1. مدیریت اثاث کشی با درک درست از زمان

شما می دانید که زمان ثابت است.
دقیقا 60 ثانیه در یک دقیقه و 60 دقیقه در یک ساعت وجود دارد.
هر بار که به یک ساعت مچی نگاه میکنید، نمیتوانید آن را متوقف کنید اما می توانید به دقت به هر تیک تاک آن توجه کنید. اولین چیزی که برای مدیریت اثاث کشی در مورد خودتان یاد خواهید گرفت این است که جابجایی آینده به احتمال زیاد در ادراک شما از زمان تغییر خواهد کرد. با توجه به نسبیت زمان، طول نمی کشد که متوجه شوید ثانیه ها، دقیقه ها و ساعت ها سرعت خود را برای گذر زمان افزایش می دهند و شما زمان خیلی کمی تا روز جابجایی فرصت دارید.و اگر شما سرعت گذر زمان را نگاه  کنید، احتمالا بیشتر و بیشتر نگران خواهید شد که شاید موفق نشوید برای اسباب کشی آماده شوید.

نگرانی های اضافی و اضطراب معمولا به سطوح غیر طبیعی تنش می انجامد.
کلید مدیریت اثاث کشی مدیریت زمان است!
یک چک لیست جابجایی خوب را دنبال کنید تا قادر به کنترل زمان تا روزحرکت باشید.

2. شما بدون اینکه متوجه شوید، ممکن است تبدیل به یک محتکر شده باشید

یکی از مهم ترین درس هایی که شما از رفتن به خانه دیگر می آموزید این است که نگه داشتن چیزهایی که باید سالها پیش دور می انداختید، قطعا روش مناسب برای مدیریت اثاث کشی و فضای مناسب نیست. به محض اینکه شروع به مرتب کردن وسایل خود می کنید، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که به طور تصادفی به یک محتکر تبدیل شده اید. شما احتمالا وجود برخی وسایل تان را فراموش کرده اید و به نظر می رسد که آنها را برای اولین بارمی ببینید.

با این حال، شما به شدت با دور انداختن  آنها با وجود بی ارزش بودن شان مخالف هستید.

بدترین بخش جابجایی و مدیریت اثاث کشی همین است؟ 

به نظر می رسد بسیاری از چیزهای بی فایده شما را نگه داشته اید در حالی که به هیچ وجه ارزش معنوی یا مادی ندارند. جابجایی اسباب منزل پیش رو یک فرصت عالی برای خلاص شدن از هر چیزی است که شما هرگز دوباره آن را استفاده نمی کنید. به یاد داشته باشید که وسایل کمتر برای بسته بندی و حمل بار به معنای صرفه جویی در زمان بسته بندی و صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل در مدیریت اثاث کشی می باشد. 

این یک موقعیت بی نهایت خوب است مهم نیست که چطور به آن نگاه می کنید.
بنابراین، یک لیست از موجودی تان را ایجاد کنید
و از دست همه موارد ناخواسته و غیر ضروری خلاص شوید.

جابجایی اسباب منزل و اثاث کشی

3. مدیریت اثاث کشی و گرفتن تصمیمات خوب

حرکت بین دو خانه زمانی است که تصمیمات خوب منجر به صرفه جویی در:

  • وقت
  • پول
  • و انرژی

 می شود،

در حالی که تصمیمات بد ممکن است زندگی شما را سخت تر از آنچه که قبلا بوده است نماید.
مسلما، مهمترین تصمیم گیری که شما باید نسبتا زود در روند جابجایی وسایل خانه انجام دهید، این است که آیا شما باید شرکت های باربری را استخدام کنید یا خودتان اسباب کشی کنید. بدون شک، حل این معضل از پیش مراحل بعدی شما در هنگام سازماندهی و مدیریت اثاث کشی را تعیین می کند. تصمیم آگاهانه شما برای استخدام خدمات یک شرکت حرفه ای اتوبار و باربری در زمان مدیریت اثاث کشی به طور خودکار به این معنی است که در حال حاضر باید خدمات جابجایی معتبر، مطمئن و مقرون به صرفه را پیدا کنید.

یکی از چیزهایی که از مدیریت اثاث کشی و باربری بین شهری یاد می گیرید این است که حتی اگر شما در بازی های جستجو و پیدا کردن برتر هستید، وظیفه پیدا کردن شرکت باربری خوب چیزی جز بازی نیست. جستجو را از طریق درخواست تخمین هزینه های شرکت های خدمات اسباب کشی معتبر شروع کنید و سپس از شرکت های اتوبار و حمل بار برای بازدید از خانه و وسایل آن برای تعیین دقیق قیمت باربری درخواست نمایید.

4. مدیریت اثاث کشی و تبدیل شدن به یک بسته بندی کننده حرفه ای

اکثر مردم در زمینه بسته بندی اعم از بسته بندی لباس برای سفر، بسته بندی لوازم آرایشی برای تعطیلات، و غیره تجربه دارند. اما زمان آن است که وسایل خانه خود را برای جابجایی بسته بندی کنید تا متوجه شوید چطور بسته بندی می تواند سخت و وقت گیر باشد.معضلی دیگر که شما باید هنگام آماده شدن برای مدیریت اثاث کشی حل کنید این است که آیا شما باید بسته بندی کنندگان حرفه ای را استخدام کنید یا اینکه بهتر است همه موارد را خودتان بسته بندی کنید.

تصمیم درست در این مورد بستگی به تعدادی از عوامل مانند:

  • تعداد وسایل خانه
  • وجود برخی وسایل خاص و حساس
  • فاصله حرکت تا مقصد

و مهم ترین مورد تجربه بسته بندی شما هنگام مدیریت اثاث کشی
است.
آنچه که از مدیریت اثاث کشی خانه یاد می گیرید این است که اسباب کشی یک شانس عالی برای اثبات مهارت های بسته بندی شما است؛ زیرا یک گزینه خوب وجود دارد که بهتر است آن را ترجیح دهید: برای بسته بندی هر چه که می توانید خودتان این کار را انجام دهید مگر زمانی که به بسته بندی ویژه مانند بسته بندی پیانو، بسته بندی عتیقه جات و وسایل گرانقیمت، میز بیلیارد و غیره نیاز داشته باشید. با تبدیل شدن به یک بسته بندی کننده حرفه ای، شما قادر به صرفه جویی در مقدار زیادی پول هستید که مجبورید آن را به شرکت های باربری برای بسته بندی بپردازید.

5. درخواست از دوستان برای کمک

یکی از چیزهایی که در هنگام مدیریت اثاث کشی یاد می گیرید این است که، اغلب، شما به کمک گرانبهای دوستان خود نیاز دارید، به خصوص وقتی که وسایل خانه را خود بسته بندی می کنید و در روز حرکت یک دوره استرس زایی برای حمل و نقل وسایل سنگین بلند خواهید داشت که با کمک دوستان می توانید آن را حل کنید. حتی اگر بخواهید همه چیز را به طور کامل خودتان انجام دهید، گاهی اوقات این کار غیرممکن است. به عنوان یک نتیجه، یکی از مهمترین چیزهایی که در هنگام مدیریت اثاث کشی خانه در مورد خودتان یاد می گیرید این است که شما یک انسان هستید

و به همین ترتیب شما محدودیت های خود را خواهید داشت.
شما نباید فراموش کنید که درخواست کمک هنگامی که به آن نیاز دارید، نشانه ضعف نیست، بلکه نشانه بلوغ است.
فرآیند مدیریت اثاث کشی خانه زمان مناسبی برای اثبات اینکه شما یک قهرمان هستید نیست. در عوض، جمع آوری دوستان وفادار برای کمک می تواند به شما احساس اطمینان و قدرت ببخشد. البته، شما باید مطمئن شوید که برای مدیریت اثاث کشی و حمل و نقل وسایل تان می توانید روی کمک آنها حساب کنید.



فرم ثبت نظرات کاربران

گزینه های ستاره دار (*) را تکمیل کنید

ارسال پیام شما با موفقیت انجام شد