امور شکایات و کنترل کیفی اطلس بار

یکی از مهم ترین مسایل در یک شرکت باربری توجه به نظرات مشتریان است. در واقع بهترین کار این است که تمامی امورد مربوط به اسباب کشی مطابق با نظر و سلیقه مشتریان انجام گیرد.
لازم به ذکر است که ما با تکیه بر سابقه و دانش خود سعی میکنیم که بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.به علاوه از تمامی دغدغه ها و استرس های شما در مورد باربری آگاهیم. برای مثال برخی از افراد وسواس بیشتری به اثاثیه و وسایل خود دارند در حالی که برای برخی دیگر زمان اسباب کشی مهم است.
ما با رعایت تمامی استاندارهای موجود و استفادهاز بهترین وسایل، حرفه ای ترین و تخصصی ترین باربری را در کوتاه ترین زمان برای شما انجام می دهیم. به گونه ای که تمامی انتظارات شما را از یک شرکت باربری مطمئن و معتبر برآورده می کنیم.
با این حال ما پذیرای هر گونه
•    نظر
•    پیشنهاد
•    انتقاد
•    و یا حتی شکایت
هستیم. و. از آن ها د پیشبرد اهداف خود بهره می بریم.

چگونه نظرات و شکایات خود را با اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد در میان بگذارید؟

از آن جایی که تنها هدف ما در شرکت اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد جلب رضایت مشتریان می باشد، تمامی تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات با کیفیت گذاشته ایم.
با این حال ممکن است که در هنگام ارائه خدمات برخی مشکلات و مسائلی به وجود بیاید. برای مثال ممکن است برخی از کارکنان ما ناخواسته مرتکب اشتباهی شوند. مطمئن باشید که ما با فرد خاطی برخورد مناسبی می کنیم.
از این رو از شما تقاضا می کنیم که این موارد را به ما گزارش دهید.
شما می توانید تمامی نظرات خود را از طریق
•    تماس تلفنی
•    و یا با درج در وبسایت ما
با ما در میان بگذارید.
ما به صورت شبانه روزی منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
لازم به ذکر است که ما در پایان هر باربری از مشتریان خود نظرسنجی نیز می کنیم.
تمامی نظرات شما برای ما اهیمت دارند. از این رو همواره از آن ها برای بهبود و یا کنترل سطح کیفیت خدمات باربری خود استفاده می کنیم.

 

شرکت اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد